Naughty prince

image

Nama author: jung luna
Judul ff: naughty prince
Lengh: oneshoot
Main cast: jessica, kris
Other cast: yoona, yuri.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Author pov.

Terlihat dua orang yang sedang berjalan di perumahan kawasan elit itu.seorang yeoja yang berambut pirang dan seorang lelaki separuh baya itu berjalan menuju ke sebuah rumah paling besar di situ.

” jessica, appa harap kamu tidak mengecewakan appa dan mianhae.” kata lelaki itu.jessica hanya menghela nafas berat.Hanya kerana sebuah perjanjian kosong diantara appanya dan majikan nya yeoja itu harus bersusah payah mengikut appanya.

Flashback pov.

” hei yoochun! Ingat perjanjian kita.kalau kamu tidak mahu rumahmu dijual, kamu harus membawa anakmu ke rumahku untuk dijodohkan dengan putra ku” kata mr.wu

Jung yoochun hanya mematung di hadapan majikan nya.dia merasa seperti seorang appa yang tidak berguna dan dia juga merasa seperti menjual anak nya.” baik pak” jawab yoochun.” bagus” jawab mr.wu.

::::::::

Jung home.

” apa!?!?” teriak jessica.appa jessica tahu bahawa jessica akan seperti ini.
” kalau kamu tidak mahu tidak mengapa sica.jangan dipaksa.appa harus berusaha lebih untuk mencari rumah sewa baru untuk kita dan appa akan bilang kepada mr.wu yang kamu tidak mahu dijodohkan dengan anaknya” jelas yoochun.

Jessica berasa bersalah kepada appanya.” siapa bilang aku tidak mahu?aku akan terima perjodohan ini. Aku lakukan ini demi appa dan demi kita, tapi aku mahu tahu kenapa mr.wu mahu menjual rumah kita? ” tanya jessica.

” begini,mr.wu ingin membeli rumah ini dulu tetapi kita sudah duluan duduk disini.Saat dia ingin membeli rumah ini dia meliat kamu sedang bermain diluar bersama kai.Dia merasa kamu sesuai menjadi menantu nya. Dia sangat ingin kamu menjadi isteri kepada anak nya.Terus, dia langsung mengupah orang supaya mata-matain kita.dan akhirnya dia mengetahui kehidupan seharian kita.langsung saja dia mengancam appa dengan ingin menjual rumah ini tetapi hanya satu syarat yang boleh menamatkan ancaman itu yaitu kamu harus menikah dengan anak nya” jelas appa jessica sambil duduk di hadapan jessica.

” oohhh aku faham” jawab jessica.” kita akan ke rumah mr.wu besok malam” kata yoochun.” baiklah tapi aku hanya lakukan ini semua kerana kita berdua” kata jessica.

End flashback.

::::::::::

Sekarang dua orang itu sudah berada di hadapan rumah yang sangat megah dan terkesan mewah.

Ting~tong.

” ohhh….kamu yoochun dan ….jessica” kata mr.wu pada mereka.Mr.wu mengajak mereka masuk.

” annyeonghaseyo jessica jung imnida” kata jessica sopan.” anak yang sopan, cantik pula, pasti kris suka dengan kamu dan apa aku boleh minta tolong sica?” kata Mr.wu. Jessica hanya mengangukan kepala nya.” bagus.boleh kamu panggilkan kris turun untuk makan malam bersama kita semua? Kamar nya di tingkat tiga yang pintu bewarna putih” kata mr.wu

” arraseo” jawab jessica.yeoja itu menaiki tangga di rumah itu.Mata nya terbelalak dan mulut nya hanya terbuka membentuk huruf ‘ o’.

Jessica berdiri di hadapan pintu yang terkesan klasik itu.dia menolak pintu itu dan mendapati seorang namja yang sedang bersandar di board katil nya sambil membaca buku.
” annyeonghaseyo jessica jung imnida” kata jessica perkenalkan dirinya.” jadi kamu anak yoochun ?” tanya kris.
” eummmm” jawab jessica.” aku hanya mahu beritahu yang appa kamu memanggilmu turun untuk makan bersama.aku turun dahulu” kata jessica menyampaikan pesanan dari mr.wu

” hey tunggu!” kata kris lantang.kris mencampakkan buku nya dan langsung berdiri.dia menutup pintu kamarnya dan mengunci nya yang berada kukuh di belakang jessica.” kamu harus disini.temani aku bermain” kata kris dengan suara bass nya di telinga kiri jessica.

Kris merapat ke arah jessica sehingga jessica mundur beberapa langkah dan ohhh…tidak yeoja itu sudah jatuh ke lantai kerana tolakan kris.” kamu mahu buat apa?” kata jessica cuba tegarkan diri.” hanya satu yang bisa kita buat di dalam bilik ini baby. Dan kamu tahu apa??” kata kris memegang tangan jessica dan menindih nya dan…

~chu~

Bibir tebal kris selamat mendarat ke bibir tipis jessica.

Jessica membulatkan matanya dan dengan tenaga nya yang ada dia mendorong kris sehingga kris terlempar ke sebelah nya.
” itu…..fir….st….kiss……ak….aku” kata jessica.dia terus mengalirkan air matanya dan terus berlari keluar dari kamar kris sambil mengelap air matanya.” kamu jahat kris!” kata jessica sambil menuruni tangga.kris memaku di tempat nya dia merasa seperti lelaki yang jahat kerana meramapas first kiss nya.

Kris menuruni tangga dan dia melihat jessica yang sedang tertunduk di sofa ruang tamu yaitu disebelah appanya.
” mr.wu, saya rasa kami pulang dulu kerana aku merasa jessica kurang sihat” kata yoochun.mr.wu melihat kearah jessica dengan khawatir dan dia menjawab ” baiklah”.

Di sepanjang masa pulang ke rumah jessica menceritakan kejadian itu kepada appa nya.yoochun menangis mendengar cerita itu kerana dia masih teringat kata jessica yang mahu menjaga first kiss nya untuk calon suaminya dqn memberikan nyakepada suami nya di malam pertama mereka.

::::::::::

Sm high school.

Jessica pov.

Aku berjalan kaki ke sekolah sambil mengingati peristiwa itu.” semalam adalah hari yang paling¬† gila di kehidupanku” gumamku sendiri.Sekarang aku sudah sampai di hadapan sekolah tetapi aku melihat ramai yeoja yang berkumpul di hadapan pintu pagar sekolahku.” kya…..itukan uniform sekolah paling elit di korea.pasti dia anak orang kaya” kata seorang yeoja bernama yoona.” itukan anak dari keluarga wu!!” kata teman nya yuri.aku menyelit diantara mereka dan aku membulatkan mataku saat melihat seorang namja yang memakai kaca mata hitam sambil bersandar di tembok.kris….itu adalah namja yang akan menjadi suami ku.namja itu memandang kearah ku dan langsung menarik tangan ku dan memasukkan aku kedalam mobil sportnya.kereta itu meluncur laju membelah kota jalan seoul.” kris turunkan aku!” kataku.
” diam atau kamu mahu aku cium atau melumat bibir mu” kata kris.aku langsung diam membisu dan hanya memandang kota seoul.

Kami tiba di sebuah shopping mall yang besar.” kenapa kita kesini? ” tanya ku.Kris langsung mengeluarkan kartu kad di poket celana nya dan terus memberikan kepadaku.” aku tidak mahu!” kata ku.dia langsung menarik tangan ku ke sebuah kedai baju.
” kamu ini aneh! Yeoja itukan suka sama perhiasan ataupun baju.tapi kamu malah menolak jika aku belikan.aneh!” kata kris.

” itu kerana aku bukan yeoja yang gila dengan harta dan kuasa.aku juga tidak perlukan ini semua” jawabku.aku jalan di hadapan kris

Aku terus berjalan di sebelah namja ini.Kami melintasi satu toko patung yang imut.” wahhh…lucu!” kataku saat melihat boneka itu.dan tiba – tiba…..patung itu sudah berada di hadapanku saat aku memutarkan badan untuk melihat kris.” chaa…ini untukmu” kata kris.” gomawo” kataku sambil mengambil boneka itu.’ aku rasa aku harus tarik balik omongan ku kemarin’ batinku.

Sudah satu bulan kami kenalan.aku merasa perasaan aneh di hatiku.ah…molla.sekarang kami berada di depan rumahku.kris sangat tampan, kaya, hangat dan sedikit nakal tetapi aku tidak tahu kenapa aku senang dengan sifat nya itu.

” besok datang ke rumahku” kata kris.
” baiklah” jawabku.

:::::::
Esok hari nya

Author pov.

Sekarang jessica sudah berada di pintu pagar rumah kris.

Ting~tong~

Dia memincit bel rumah kris.Seorang lelaki  besar di rumah kris membuka pintu.

” annyeong.kris ada?” kata jessica.
” maaf tuan muda sedang ada kelas tutor di dalam.jadi kamu bisa tinggalkan tempat ini” kata pembantu peribadi kris.” ohh..begitu.aku pergi dulu.gomawo” kata jessica.’kenapa seperti nya kecewa ketika tidak dapat berjumpa dengan kris? Apa ini dinamakan cinta? Ohh….ayolah ini pasti bukan perasaan cinta tetapi benar aku rqsa aku sudah jatuh cinta padamu kris di saat kau ada di sisiku.’ batin jessica.

Jessica berjalan ke arah taman.Dia duduk di bangku taman.” kenapa kamu tidak masuk ke dalam rumahku?” kata sebuah suara.’ kris’ gumam jessica.Dia menoleh dan melihat seorang namja jangkung yang memakai baju neck ‘v’ dan seluar putih panjang.” maaf, pelayanmu bilang kamu ada kelas tutor jadi aku tidak mahu menggangumu” jawab jessica.kris terus duduk di sebelah jessica dan merangkul nya.”kelas tutor nya sudah tamat?” tanya jessica.” belum.aku suruh dia pulang kerana aku ingin mencarimu” kata kris.’ baik sekali.hanya kerana dia mahu mencariku dia lakukan apa saja’ batin jessica.

” hei! Aku penat mencarimu dan sekarang kamu harus membayarnya” kata kris.” aku tidak punya duit krisss!” kata jessica merengek. ‘ tunggu kenapa aku jadi begini depan kris?’ batin nya lagi.” siapa suruh bayar guna duit? Bayar guna ini…” kata kris sambil menunjukkan bibir nya.” tidak! Cukup sudah kamu merampas first kiss ku.aku tid….” ucapan jessica terhenti saat kris menyatukan bibir mereka.kris melumat bibir tipis jessica dan mengajak lidah jessica berperang.jessica membulatkan matanya ketika lidah kris menarik keluar bibir nya.kelamaan jessica menutup mata nya dan menikmati hot french kiss mereka.Mereka berciuman selama 3 menit.jessica memukul dada kris saat jessica memerlukan pasukan oksigen.” bibirmu manis sica.aku tidak mahu ada namja lain yang mencium mu selain aku kerana aku mendengar gossip dari sekolahmu yang namja bernama luhan itu sedang coba medekatimu.Kau hanya milikku kini dan selamanya dan oh ya! Termasuk tubuh seksimu” kata kris pada telinga kanan jessica.dia meniup telinga kanan jessica dengan nafas hangat nya.

Tes~tes~

“Ohhhh..hujan ” kata jessica saat melihat titisan air dari langit datang membasahi kota seoul.mereka berlari kearah mobil sport kris.mereka masuk ke dalam mobil sport merah kris.

Kris menyalakan mobilnya tetapi tidak bisa…..dan ternyata minyak habis.” oh my! Kenapa di saat begini kamu mahu rosak! Shit” umpat kris.jessica memandang kearah kris.” jalan kaki saja.lagi pula dekat dengan rumahmu kris.” kata jessica memberi idea.mereka tiada pilihan.1,2,3 mereka berlari kerumah kris dengan bergandingan tangan.

Pelayan peribadi kris terkejut saat melihat mereka yang kebasahan di depan rumah.” tuan muda kenapa basah begini? Kami khawatir.mari masuk tuan muda!” kata pelayan kris.

Sekarang kris sedang duduk di atas kasur king size nya.Dia mengelap rambut nya dan dia  dalam berkeadaan topless.Jessica keluar dari kamar mandi kris .” kyaaa!! Kris pakai bajumu!” jerit jessica.untung bilik kris kedap suara.

Kris yang mendengar teriakan jessica terus mendapat sebuah idea.Dia mendekati jessica sambil melemparkan tuala nya.” kris! Cepat pakai bajumu! Kamu tidak malu eoh!?” kata sica sambil menutup mata nya.

” malu? Tentu tidak kamu itukan isteriku.” kata kris dan berjalan mendekat ke arah jessica.” jangan malu sayang.buka matamu” kata kris yang sekarang sudah berada di hadapan jessica.kris menolak jessica sehingga yeoja cantik itu jatuh ke kasur kris.
” kya!!!” jerit jessica saat kris menindih nya.kris mendekatkan muka nya ke muka jessica.” jangan malu.kita juga akan melihat ‘itu’ masing -masing pada malam pertama kita.tapi sayang, aku sudah tidak tahan saat melihat badan seksi kamu yang basah kerana hujan tadi.Aku mahu kita melakukan ‘ itu’ sayang” kata kris.jessica membulatkan matanya dan terjadilah malam paling terpanas dalam kehidupan mereka.

::::

Mr.wu yang sedang duduk bersama yoochun appa jessica terkikik.’ anakku memang ada otak yadong seperti aku.kamu bijak kris.dengan ini jessica sah menjadi milikmu.hahahaha’ batin mr.wu

” kamu akan  naik  pangkat yoochun.Dan aku mahu majlis pernikahan kris dan jessica dilakukan secara besar besaran” kata mr.wu
” baiklah” kata yoochun.

Appa jessica memang tidak mengetahui apa yang terjadi dengan anak nya itu.

::::::

Pagi itu jessica terbangun daripada tidurnya.Dia merasa badan nya dikunci oleh sesuatu dia menoleh ke samping dan melihat seorang namja yang satu ranjang dengan nya tanpa memakai satu helai baju.Dia membulatkan matanya saat teringatkan kejadian panas mereka semalam.” omo!! Apa yang aku lakukan dengan kris? Namja ini memang yadong!!! ” kata jessica.kris bangun dan terus membuka mata nya dan melihat kearah jessica.

” kamu hebat jessica.itu adalah malam aku yang paling panas” kata kris.jessica menitiskan air mata nya.dia sudah tidak suci lagi.kris yang melihat jessica itu terus memeluk jessica.
” mianhae  sica.aku lakukan ini kerana aku tidak mahu ada sesiapa mengambilmu dariku.aku sangat mencintaimu.aku tidak rela kalau kamu menjadi milik orang lain.aku mahu kau sentiasa disisiku dan di saat aku bangun hanya kamu yang aku lihat dan mianhae jika aku mengambil keperawanan mu dengan paksa.aku sangat mencintaimu jessica.So would you marry me?” kata kris.jessica yang sedang menangis terisak itu sedikit membaik saat mendengar penjelasan kris.” yes i do” jawab jessica membalas pelukan hangat kris.” so, apa kita boleh melakukan ‘ itu’ lagi dengan lembut?? Aku janji aku tidak kasar denganmu dan here we go” kata kris dan terus menindih jessica.” kris aku lelah!! Akhhh” kata jessica.

1 year later….

” eomma aku mahu adik lelaki” kata seorang yeoja kecil yaitu anak kris dan jessica.” kamu mahu adik berapa hana wu?” tanya kris.” appa dan eomma bisa beri kamu 10 adik” tambah kris lagi.” KRIS” teriak jessica.” aku hanya mahu satu” tambah hana.” aku mahu main sama sehun dulu, pai pai”. Hana terus berlari keluar bermain dengan sehun sambil bergandingan tangan.” wae!?” tanya jessica.” aku tidak mahu kris!” tambah jessica lagi.” ayolah chagi.just 6 round.please!” rengek kris.

” MWO!! 6 ROUND!!NOOOOOO!” teriak jessica.” it’s too late baby” kata kris dan terus menindih jessica.

Hana wu:

image

Hehehe mian aku ambil ulzzang dayoung.dia juga pernah menjadi anak kepada mblaq di hello baby^^
       

        **********the end************

::::::::

Mian kalau ada sedikit yadong.aku juga tahu ini kependekan.harap kalian tinggalkan jejak di ff ini.aku duluan annyeong….^^

8 thoughts on “Naughty prince

  1. Wah…kris enak ya dpt semua yg pertama dari sica sampai dapat malam pertama duluan…O.O #abaikan
    iya,thor ini kependekan trus alur’a kecepatan thor ūüė¶
    bikin squel’a dong thor gimana cara kris sama sica buat bikin adik untuk hana…….#ketauanotakyadong
    di tunggu ff lain’a thor ūüôā

  2. Wuihh thor ini kreeennn ..
    Kris dpet otak yadong keturunan dr appa nya wkwk… Yaelah Krissica blom nikah udh mlem pertama aja haha lucu deh.. Ditunggu ff lainnya thor^^

  3. banyak typo, bahasanya belibet, alurnya terlalu cepat dan tidak masuk akal. padahal konsep ceritanya uda bagus hanya kurang dramatis & gak ada feel.
    just my opini semoga membangun untuk authornya

Leave a Reply

