hurts ( kaisica )

image

Author: jung luna
Main cast: jessica jung and kim kai
Others: seohyun
Ff: hurt
Genre: sad ( gagal)
Oneshoot
—-

Kaisica~

” hmphmp”  suara daripada ciuman panas diantara kai dan seohyun telah membuat suara yang sekarang semakin memberat. Menadakan bahawa ciuman mereka sudah di tahap paling panas.

” kaihhh…leppsaashh”
” hosh- hosh” kai melepaskan ciumannya dengan seohyun.

” hebat sekali kalian berdua” suara yang berasal daripada seorang yeoja mungil yang sekarang penuh dengan air mata itu, memecahkan suasana panas mereka berdua.

” jess-”
” selamat ya kim jongin! Kamu telah berhasil membuat aku kecewa denganmu” kata jessica sambil tersenyum palsu.

Jessica memandang seohyun yang sekarang tidak kalah kagetnya dengan kai. Jessica mendekati seohyun dan…

‘ plak ‘

” JESSICA JUNG!” teriak kai.
Seohyun memegang pipinya yang baru saja ditampar keras oleh jessica.

” kau membentakku hanya kerana yeoja MURAHAN ini eoh?” kata jessica sambil menekan perkataan murahan. Jangan lupa hati jessica yang sekarang seratus peratus sudah yakin bahawa dia harus berpisah dengan kai.

” siapa yang kau bilang murahan eoh?!” teriak kai kembali.
” DIA” kata jessica sambil menunjuk ke arah seohyun.

” plak”
Satu tamparan sujses mendarat di pipi kanan jessica. Jessica kaget.

Kai menamparnya hanya kerana yeoja yang bernama seohyun itu dan sekarang lihatlah…wajah licik seohyun yang sekarang mempamerkan senyuman kemenangannya ke arah jessica.

Sementara kai…tangan nya menggigil. ‘Apa yang telah aku lakukan tuhan?’ batin kai. Jessica hanya senyum ke arah kai walaupun air mata sudah banyak yang jatuh ke pipinya.

” Wow! Kamu menampar aku hanya aku bilang perempuan murahan ini murahan? Hebat sekali kim jongin. Sebegitu besarnya cinta kamu kepada dia, sampai kau sanggup menampar ISTRI SAH kamu sendiri ” kata jessica yang masih setia memegang pipinya yang ditampar kuat oleh kai.

” jess..aku- …bukan maksudku untuk menampar kamu tapi-…”

“terima kasih untuk 1 tahun yang bermakna kim jongin. Aku hanya ingin memberi mu ini. Aku harap kamu tidak shock. Dan jangan pernah meminta maaf kepada ku kerana aku tidak akan pernah memaafkan mu kai.. Harap kamu suka kadonya Dan seohyun..jagalah kai dengan benar dan semoga kalian bahagia selamanya. Terima kasih dan maaf menggangu kalian yang sedang menjalankan aktiviti panas tadi, tapi aku mohon, jangan lakukan di kantor appaku  kai” kata jessica sambil mengeluarkan air matanya dan satu kotak kecil.

” aku pergi” kata jessica dan dia berhenti di depan pintu ruangan kerja kai. ” ceraikan aku dan bayi ini, aku bisa menjaganya tanpamu” dan berlalu pergi.

‘ bayi? Jessica ha..mil?’ batin kai.
Dengan cepat kai membuka kotak kuning kecil yang berada di tangannya..dan ada sekeping kad yang menunjukkan foto check- up kandungan anak mereka yang berusia 2 minggu.

” jess..sica…jessica! JESSICA!” teriak kai dan mengejar jessica yang sudah entah hilang kemana.

” KAI” teriak seohyun.
Kai terus berlari mengejar jessica tapi usahanya hanya sia sia.

” jess! Mianhae” kata kai yang sedang terduduk melutut di tepi jalan seoul.
Penyesalan selalu diakhir.

*****

Hai, maaf ff ini pendek. Ff ini hanya aku cover sebelum aku post ff TPBG…harap kalian suka walaupun kependekan…ya aku hanya bikin nya sementara sahaja.
Makasih ^_^

10 thoughts on “hurts ( kaisica )

  1. Hmm kayanya ini ga cocok deh kalau dibilang oneshoot karna kependekann hmmm… pelasee dibuat lebih panjangg sedikitt biar seru dan buat kai nyesel + ngemis” minta balik sama jessica biar dia tau rasa -_-

  2. kai selingkuh sama seohyun ? padahal dia kayanya juga cinta sama jessica dan ternyata kai itu suami jessica. aigoo~ kasihan jessica diduain dah, kayanya butuh sequel nih buat penjelasannya chingu🙂 hehe

  3. sequel sequell sequelll -___- kaii tegaaa tukkk jitak kpla kai gegara udh nampar + selingkuhin jessiunni hikkks hikkkss

    thorr tega y dirimuu hikksss … buat kai nyesel trus adain luhan . myungso buat gantiin jdi bapa y anaknya jessi ckckck #bugghh d pukul kaii hihihi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s