We got married ( chapter 1B- kaisica pov )

image

Judul:  we got married
Nama author: jung luna
Genre: romance romantic

Main cast.    : jessica jung
: kim kai.
NOTE:
halooo!! Aku udah siapkan chapter 1B nya.Tapi ini hanya kaisica side sahaja jadi maksudnya seluruh cerita di chapter ini hanya ada kaisica pov.cerita ini akan aku sambung kalau comment nya mencecah hingga 35. Kalau tidak…kalian tahukan mungkin aku tidak melanjutkan lagi kerana tidak mendapat banyak sambutan.HAPPY READINGS!!

JESSICA POV.
Aku merona saat kai memujiku.Kai terlalu berlebihan.

” kai baby, aku ke toilet dulu”
” ok chagi”.

Aku berjalan kearah toilet.Ramai fans aku yang menjeritkan namaku.Aku hanya mempamerkan gigi putihku dengan senyuman tipis.Aku memasuki toilet.

” hey! Kamu tahu? Kai dan jessica itu cocok sekali!” kata seorang yeoja di luar tandas.” ya aku setuju.Aku sangat mendukung mereka! Kaisica daebak!” kata seorang yeoja lain.Aku tersenyum dan keluar dari ruang tandas untuk melihat mukaku di cermin.Mereka terkejut.” omo! Jessica eonni! Aku fansmu!” kata kedua yeoja itu bersamaan.” gomawo” kataku.Aku memberi mereka sign ku.Aku terus keluar dari toilet dan menuju ke tempat filming acara wgm.

” sica noona!!” jerit sebuah suara namja aku menoleh dan melihat sehun yang berlari ke arahku dan kai.Bukan hanya sehun tetapi seluruh member exo datang kearahku.Sehun terus menolak kai ke tepi dan bocah ini terus memelukku.

” YAK!!” jerit kai.” jangan sentuh gadisku!” murka kai.sehun melepaskan pelukan nya.” noona!!” rengek sehun kepadaku.kai terus menarik lenganku dan membawaku ke mobil.” yak! Kai!” jerit sehun.’ rencanaku berhasil’ batin sehun.

Kai mengeluarkan smart phone nya setelah kami sudah berada di mobil.

” mian jooghok hyung, aku menghantar jessica sunbaenim pulang ke dorm nya kerana dia tidak enak badan” kata kai.

” arraseo” kata kai lagi.Kai mematikan handphone nya.” handphone mu chagi” kata kai tanpa menoleh kearahku.” buat apa?” ” beri saja”. Aku memberi handphone ku kepadanya.Dia mematikan handphoneku.” kamu mahu ngapain kai?” tanyaku.

” diam saja noona!” nada kai sedikit meninggi.mobil sportnya laju berjalan.

” dimana ini kai?”
” di sini hanya kita berdua noona.”
Kai memakirkan mobilnya di tempat parkir.

Kami turun dari mobil nya dan menuju ke arah satu taman yang penuh dengan cahaya.” kai ini indah sekali” kataku.Kai memandangku dengan mempoutkan bibirnya.” kenapa baby kai?”

” aku cemburu” ” waeyo? Dengan siapa?” kataku.” denganmu.kerana kamu membalas pelukan sehun tadi.

” ohhh itu! Jadi kamu cemburu hanya dengan bocah itu.Oh ayolah ! Sehun itu sudah aku anggap seperti dongsaengku sendiri baby kai.Jangan diam seperti ini lagi.Kamu bisa memelukku bila -bila waktu kai kamu jug…..”

Tiba tiba sebuah tangan melingkar di pinggangku.Kai memelukku erat dan dengan senang hati aku membalas pelukan hangatnya.Dia mengusap kepalaku.Aku menyandarkan kepadalaku di dada bidang nya yang hangat itu.

” saranghae sica”
” nado kai”

****

SM building.
Wgm episode 2.

– ” action”

” noona kita mahu lakukan dance apa?” tanya kai sambil memandang jessica.
” bagaimana kalau danc…”

” annyeonghaseyo! Troublemaker imnida” kata sebuah suara di belakang mereka.Kai dan jessica sangat terkejut dan segera membalas ucapan perkenalan mereka.

” oh! Annyeonghaseyo!” kata kaisica kompak.

” hari ini kami akan mengajarkan sunbae tarian troublemaker.Sunbae ada special stage untuk konser SM town di tokyo iyakan jessica sunbae?” tanya hyuna sambil memandang kai yang sedang membuka hoddie nya dan tatapan hyuna itu seolah…..hanya jessica yang mengetahui.” ne.kami akan lakukan dance ini di konser SMTOWN nanti.boleh kita mula?” tanya jessica to the point.

” ne” jawab hyuna sedikit takut kerana jessica sangat serius.
‘ menyeramkan sekali’ batin hyuna.
‘ kena kau hyuna.Siapa suruh memandang kai begitu sekali.kai itu milikku’ batin jessica pula.

****
Setelah lama berlatih akhirnya mereka sudah menghafal tarian troublemaker itu.Syuting we got married untuk hari itu juga telah habis.Kai menghantar jessica pulang ke dorm nya.

” chagi-ya, kamu ngantuk” tanya kai kerana daripada tadi jessica melelapkan matanya.

” gwenchana yeobo,”
” kamu tidur saja chagi.Kalau sudah sampai aku kejutkan kamu” kata kai sambil mengelus rambut jessica lembut.

” gomawo kai baby”.

Akhirnya, mereka selamat sampai.Setelah 40 menit menyelusuri kota seoul untuk ke dorm snsd, kai merasa badan dan kakinya sedikit sakit.

Dia memandang jessica yang sedang tutup mata dengan rapat.Kai merasa kaki nya itu seolah sembuh setelah melihat wajah cantik jessica yang sedang nyenyak tidur.

Kai merapatkan badan nya ke jessica dan mencium pipi chubby jessica lama.Setelah cium pipi jessica, kai tidak sengaja memandang bibir tipis cherry jessica.

Kai menelan ludah nya.
‘ aduhh…kenapa kamu mempunyai bibir tipis kesukaan ku jessica jung!’ batin kai.Namja sexy ini mendekat dan….

” CHU~”
Bibir tebal kai selamat mendarat di bibir jessica itu.Namja itu sudah tidak tahan.Kai melumat bibir jessica lembut dan tiba – tiba…..

Ada gerakan di ciuman kai itu.Jessica….dia membalas lumatan kai dengan lembut.Jessica mengalungkan tangan nya di leher kai.
Kim jongin atau kai itu membulatkan mata nya dan segera melepaskan ciuman mereka itu kerana kaget.

” ya….ada yang ketahuan mencium aku disaat aku tidur rupa nya” kata jessica mengoda kai.Namja itu memerah.

” ada juga yang ketahuan membalas ciuman ah….ani…lumatan ku dalam tidur” kata kai membalas kata jessica.
” Yak!! Jangan mengodaku kim jongin!” kata jessica sedikit teriak.

” jangan juga mengodaku jung seoyeon” kata kai membalas.” kamu menyebalkan!” kata jessica dan terus keluar dari mobil kai.Sebelum keluar jessica membetulkan syal yang berbalut di leher jenjang nya kerana sehu angin malam kota seoul yang dingin.

Jessica keluar sambil mengucapkan kata-kata serapah kepada kai.
Namja berkulit coklat itu merasa sedikit bersalah dan segera keluar dari kereta nya dan mengejar jessica yang sudah berada di tengah jalan untuk menuju ke dorm nya.

Kai menarik tangan jessica lalu membukakan syal yang melilit di leher jessica dan dengan cepat dia menarik jessica ke dalam dekapan hangat nya dan….

” CHUUUU~”
Bibir tebal kai mendarat sempurna di bibir merah jessica.Yeoja itu membulatkan mata nya gemas.kai melumat bibir jessica lembut.

****

” ahhhhhh!!!! Eonni ppali ke sini!!” teriak yoona.
” kenapa yoong?” tanya member snsd dan segera ke jendela dorm snsd.

” ahhhhhhh!! So sweet!” jerit tiffany.
” yak! Tutup  mata si maknae” kata taeyeon tanpa mengalihkan pandangan nya kearah jendela.

” eonni!! Aku sudah besar!!” kata seohyun.
” kaisica jjang!! ” teriak sunny.
****

Kaisica side.

Jessica menutupkan matanya dan menikmati ciuman french kiss mereka  yang ditemani dengan cahaya bulan yang terang.kai semakin melumat bibir jessica.

Jessica melepaskan ciuman merek.
” ahhh….chagi!! Bibirmu manis sekali! Aku mahu merasa nya lagi” kata kai merengek.” kai cukup! Malu kalau member aku lihat” kata jessica sambil menundukkan kepala nya malu.

” biarkan saja!”
” gomawo baby kai! Aku masuk dulu…and thanks again ” kata Jessica dan terus berlari masuk keep dalam dormnya.

***

SMTOWN CONCERT

” kai dan jessica bersiap!!  Selepas shinee giliran kalian” kata manager hwang.
” ne!”

” apa kamu sudah sedia chagi?”
” always”
” kita lakukan yang terbaik ok?”
” pasti yeobo”

Lampu sudah tertutup.Pentas menjadi gelap dan dengan cepat kai berlari ke arah tengah tengah pentas.Sorakan penonton menghiasi lagi suasana concert itu.

Lagu troublemaker mula dimainkan.
Jessica masuk ke pentas dengan memasangkan muka sexy nya.

” kaisica!!!” teriak penonton.
Jessica mula meliukkan badan ‘s’ nya.
Kai mula memasang muka sexy nya.

” kyaaaa!!!” Teriak penonton.

‘ tra- a-a-a- ouble, trouble, tra-traboulmaker’.

Bahagian ending yang sangat berlainan dengan choreography aslinya. Dengan tangan Jessica menyentuh Dada bidang kai Dan tangan kai yang memegang pinggang Jessica Dan jangan lupa….. Bibir mereka yang sedikit lagi akan bersentuhan dengan badan dan dahi yang menempel rapat.

Sudah 5 detik lagu troublemakernya  Tamat tapi mereka masih dengan posisi yang sama. Teriakan penonton yang menyebut nama mereka telah menyadarkan mereka.

Mereka segera ke ruang ganti di belakang panggung. Jessica dengan  muka yang memerah menahan Malu Dan kai dengan senyum evilnya. Mereka tiba di hadapan pintu ruang ganti mereka.
Rangan ganti mereka yang bersebelah dengan ruangan kosong. Kai menarik Jessica ke sana.

Kai menutup Dan mengunci pintu ruangan itu dengan keras.
” kai sakit!”
” mian noona! Maaf aku sudah tidak tahan” Kata kai.

” kenapa..kamu sakhtmmhh…”
Ucapan Jessica sudah dipotong dengan bungkaman bibir daripada kai. Kai melingkarkan tangan nya ke pinggang Jessica Dan…..

To be continued..
– annyeong! Gimana? Kependekan ya? Mian…he he he…jangan lupa comment and like ya!!
Kemungkinan ff ini tidak akan dilanjut..kerana…mmmm…rahsia.
Hehehe…
Kerana ff ini sepertinya tidak mendapat sambutan yang banyak..mian.
Gwenchana! Kalau aku berubah fikiran kalian bernasib baik..he he he
Untuk shipper kaisica..berusahalah memujukku…peace:)
# just kidding

10 thoughts on “We got married ( chapter 1B- kaisica pov )

  1. Wahhh udh di post yaaa!!
    Kyaaa.. Kaisica sumpahh yadong couple, apalagi si Kai tuh nafsu bgt nyium Sica 😀
    Duhh Kaisica bikin aku gemess 🙂
    Dilanjut aja thor, kan sayang kalo ga dilanjut
    Ditunggu next chap thor ^^

  2. iiih… kai pervert banget sih.. wkwkwkk… ntar bibirnya jessica lebar loch kalau di embat terus. wkwkwkkkkk..
    aduh thor, ga kuat pengen ngakak ama tingkah kai, pas bacanya kok pipiku jd merah begini.. huaaaaaa

  3. Wih, endingnya :v menggoda iman, apalagi bacanya pas bulan puasa:v btw part ini kerenn.. Cepet dilanjutya.. 🙂

Leave a comment